Vår process

Standouts
process

STEG 1 – FÖRUTSÄTTNINGAR

Vi träffas på något av våra kontor eller sätter upp ett distansmöte. Den här delen är helt kostnadsfri för din del. Du kommer att få träffa en av våra rådgivare som förklarar hur vi arbetar och ser om vi kan få ihop ett projekt tillsammans.

Mötet tar vanligtvis 60-90 minuter.

STEG 2 – AGILT AVTAL

Vi tar fram ett förslag på upplägg för samarbete och signerar ett agilt avtal som används som grund i vårt samarbete. Det bygger på principen om att kunden i första hand betalar för levererat värde, inte för antal timmar. Precis som branschen borde fungera.

STEG 3 – UPPSTARTSMÖTE

Du träffar hela gänget för ett uppstartsmöte. Här försöker vi ordna så vi så smidigt som möjligt kan komma igång med ert projekt och leverera värde snabbt och med hög kvalitet. Du kommer att få träffa din account manager och vanligtvis flera andra ur vårt team.

STEG 4 – LEVERANS

När du väl kommit in i vår leveranscykel kommer du att känna dig som hemma. Vårt team sätter igång med dina viktigaste punkter och du får avstämningar ifrån din account manager hur det går. Håll i hatten, för här kan det gå undan. Två veckor senare har du fått något levererat och det är dags att utvärdera och bestämma nästa steg.