Steg av 4
Välj ett abonnemang. Du kan när som helst uppgradera eller nedgradera ditt abonnemang, och de flesta brukar börja med Pro.
Det som skiljer de olika abonnemangen åt är hur många gånger integrationen kan startas per månad och hur många app-konton den kan kopplas till. En integration som körs 10 gånger om dagen, startas cirka 300 gånger per månad.
Välj om du vill ha hjälp med övervakning av integrationen, eller om du själv vill sköta det.
Många tycker att det är tryggt att ha ett serviceavtal för att slippa oroa sig för att integrationen inte fungerar som den ska, men för den som själv vill felsöka och ha kontroll över sin integration finns en möjlighet att spara pengar.
Välj hur du vill betala för ditt abonnemang.
Välj det betalningsalternativ som passar dig bäst. Kortbetalning är snabb och enkel, medan faktura ger dig möjlighet att betala senare. Fakturabetalning innebär att du får en faktura för ett helt år i taget, medan kortbetalning innebär att du betalar månadsvis.
Fylls i även om du betalar med kort.
Företagsnamn
Organisationsnummer
E-postadress för fakturor/kvitton
Ev. referens/märkning
Hit skickar vi bekräftelse och kontakt kring uppstarten av ditt konto.
Ditt namn
Din e-postadress
Ditt telefonnnummer