Integrationer för
Handyman

Standouts modulbaserade integrationer ser till att Handyman kan kopplas ihop med andra system. Här hittar du vårt utbud av färdiga integrationer för Handyman.

Anpassade integrationer för Handyman

Handyman är ett omfattande orderhanteringssystem för hantverkare och servicepersonal som effektiviserar arbetsdagen genom digital kommunikation och administration.

Triggers

Integrationen kan starta vid följande händelser i SmartDok

  • Ny order
  • Ny fakturaorder
  • Schemalagt vid givet klockslag

Funktioner

Här är vår aktuella funktionslista för kopplingen till Handyman som kan användas tillsammans med alla andra applikationer i vår lista.

  • Uppdatera order
  • Sök ordrar
  • Skapa order
  • Hämta order
  • Lägg till kontakt på order
  • Lägg till objekt på order
  • Skapa dokument på order
  • Skapa anläggning
  • Hämta alla anläggningar
  • Exportera anläggningar till CSV
  • Skapa objekt
  • Hämta alla objekt
  • Skapa eller uppdatera kund
  • Hämta kund
  • Skapa materialrader
  • Skapa eller uppdatera artikel

För att få reda på vilka möjligheter till ihopkoppling med andra system som finns för Handyman kan du ta kontakt med någon av våra säljare.

Kostnadsfri offert på din integration

Vi bygger integrationer för de flesta system på marknaden, även för era egenutvecklade system. Boka in dig på ett initialt möte med oss så tar vi fram en kostnadsfri offert baserat på dina behov.

David Elbe

David Elbe

Integrationsexpert

Du är självklart välkommen att ringa oss direkt för att diskutera kopplingar mellan dina digitala system.

0470-34 87 01
david@standout.se

Boka möte

Om Handyman

Handyman är ett omfattande orderhanteringssystem för hantverkare och servicepersonal som effektiviserar arbetsdagen genom digital kommunikation och administration.